Dag 1 - Presentera mig själv

       2012-01-28 / 16:26:09



Jag heter Erika och är 18 år. Jag bor i Gävle i ett gult radhus, i Hagaström för att vara exakt. Gävle är väl mest känt för sin stora julbock som folk alltid bränner ner, hehe. Jag bor i källaren i ett stort vitt rum (älskar vitt!) vilket är väldigt nice då man får vara ifred oftast. Jag går tredje året på gymnasiet på Polhemskolan och eftersom att jag är så teknisk av mig går jag teknikprogrammet. Nej så är det iiinte. Men men, jag trivs rätt bra där, ibland är det väldigt jobbigt men det funkar. Jag skulle i alla fall säga att jag är duktig i skolan och har bra betyg.

På fritiden då så gillar jag att vara med mina kompisar såååklart, gillar också att fota även fast jag inte alls är bra på det, kan ingenting om inställningar o så på kameran vilket är synd. Fotboll var en stor del av mitt liv förut, jag spelade det i typ 10 år tror jag. Ibland saknar jag det väldigt mycket! Nu har jag istället skaffat friskiskort så försöker väl träna där nu.
På helgerna gillar jag både att gå ut på krogen o festa o även att bara vara hemma o mysa i soffan framför tv:n. En perfekt helg för mig skulle nog vara att man går ut på fredagen, på lördag så sover man ut länge länge och har filmkväll på kvällen o sen på söndagen så får man fixa allt plugg man har att göra. Inte för att plugga ingår i den perfekta helgen egentligen men man har ju alltid något att plugga tänkte jag.

Ja jag vet inte riktigt vad jag mer ska berätta så detta får duga! Tycker det är skitsvårt att berätta om sig själv faktiskt. Men nu vet ni lite om mig i alla fall! ;)
louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!



Datum: 2012-01-28 Tid: 17:29:27
Blogg: http://laakinoiise.blogg.se/

Linnea [Fotoblogg]

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du?

KRAM



Datum: 2012-01-29 Tid: 10:14:46
Blogg: http://linneaphoto.blogg.se/

Felicia (foto & vardag) ♥

sv: så lite så!



vad gör du? :)

Datum: 2012-01-29 Tid: 15:56:53
Blogg: http://brightmoments.blogg.se/

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha ja men verkligen, haha :D

Datum: 2012-01-29 Tid: 16:47:36
Blogg: http://angelica.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: