iPhone

       2012-04-12 / 15:58:04


Eftersom att jag nu har gått och blivit en iPhonenörd så tänke jag att ni kanske ville spela lite spel mot mig eller följa mig på olika grejer? Skulle vara riktigt roligt. Sitter med min kära iPhone nästan hela dagarna nu för tiden.

Twitter - erikaedorsson
Instagram - erikaedorsson
Rumble - erikaedor
Quizme - erikaedorsson
Wordfeud - erikaedorsson

Som ni ser så har jag ju inte den bästa fantasin gällande användarnamn. Döper mig oftast till erikaedorsson. Enklast så kan jag tycka. Det roligaste är helt klart instagram och rumble tycker jag. Så möt mig gärna på en match i rumble om ni har tid över! :)
▲ eym

Träffat lite kompisar. Allt bra idag?:)

Datum: 2012-04-13 Tid: 11:35:05
Blogg: http://eym.blogg.se/

lINN - FOTOBLOGG

Ohja, det kan man lugnt säga! =D



Jag har skickat iväg en förfrågan på Rumle till dig. Linnsaan, heter jag där.





Datum: 2012-04-13 Tid: 16:32:55
Blogg: http://llinnfoton.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: