Tomtegröt

       2010-12-01 / 22:44:20



Tog en lång sovmorgon idag då jag hann med en hel del plugg! Till frukost/lunch åt jag tomtegröt(!) Så otroligt gott tycker jag att det är. Vet att vissa inte alls tycker om gröt, vilket jag inte kan förstå! En lussekatt slank ner också. ;)

Kollade på första delen av julkalandern idag "Hotell gyllene knorren". Verkar faktiskt som om det kan bli en bra julkalander. Kalla mig töntig men julkalendern ska man ju kolla på... Fick även äta upp min första chokladbit ur min chokladkalender. Även där ett måste att ha! ;)
» P H O T O L E N S

Hej Erika!

Nu har jag fixat med din design, hoppas du blev nöjd.

Jag lade en länk till min blogg under "FAVORITER" men om du inte vill ha den där kan du ta bort den. Sedan kan du ju fylla på med andra länkar så ser det inte så tomt ut. Kram! :) ♥

Datum: 2010-12-02 Tid: 12:41:35
Blogg: http://photolens.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: