Josefine 17 år! (26/12)

       2010-12-27 / 19:38:16


charmig bild...

Igår fyllde ju min fina vän Josse år! Det är ju självklart värt ett stort GRATTIS!
Bättre sent än aldrig, right? Men var faktiskt dit och firade henne med en liten present och massa fika.

Äntligen är du nu lika gammal som oss andra. (Fast äldre än Sofia då förstårs) Inte för att det varar så länge, men du får vara glad så länge det varar hihi.

Josse har jag kännt väldigt länge, sen sexårs faktiskt. I femman (?) så blev vi med i samma "gäng", som vi kallade för knoppen, om jag inte minns helt fel? Hahahah, vilka minnen.

Du ska veta att du är en mycket fin vän och man mår väldigt bra i ditt sällskap för du har nästan alltid humöret på topp och får andra att bli glada! Borde finnas fler som du.
Så grattis i efterskott och jag hoppas att din födelsedag blev bra! ♥
josse

ååååh tack min fina pluppi! :) ni räddade min födelsedag! ♥

Datum: 2010-12-27 Tid: 20:28:42
Blogg: http://jhjelte.blogg.se/

Hanna

Vad bra att du fick det du ville ha i julklapp:)

Datum: 2010-12-27 Tid: 23:39:09
Blogg: http://hhannii.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: