.

       2012-07-03 / 00:26:18

Hej! Kom hem från Peace and love igår och trotsade tröttheten o drog direkt vidare med Sofia till Ockelbo marknad. Det var myyys! Det jag ville säga var att jag nu ska börja blogga igen som jag sagt förut men jag är så sjuk och trött då jag orkar inte riktigt.. Inatt sov jag iaf 16 välbehövliga timmar. Har då mycket roligt att blogga om och så mycket inspiration! Men.. Måste förändra bloggdesignen, verkligen. Rörigaste inlägget hej. Ska försöka ta mig ut till media makt någon dag och köpa ett nytt objektiv också! Fick presentkort i studentpresent. Nu ska jag sova för är sjukt trött även om jag varit uppe i bara 8 timmar och sovit 16 haha.. Hoppas på att bli frisk snart, min hals dödar mig.
Men all trötthet och alla förkylningar jag haft senaste månaden har varit så värt det. Juni har varit så jääävla grymt!! Studentveckan, Grekland och Peace and love har varit så awesome! Är så lycklig för tillfället. Vi hörs med bilder senare, jag lovar!


Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: