Catta 18 år!

       2011-07-23 / 19:43:44


Igår firade vi Catta för hon fyllde 18 år! Grattis på dig min vän! Vi började hemma hos Catta där vi åt god mat och efterrätt och hon fick sina presenter. Lite senare åkte vi hem till Cattas syrras lägenhet innan vi artonåringar fortsatte mot krogen! En fin kväll.

Just nu borde jag veeerkligen börja packa. Men det är så tråkigt och jag får inte tummen ur att börja. Ska packa för 3 veckor, på söndag natt/måndag morgon åker jag till Gran Canaria! Blir spännande.

Tänkte också skänka en tankte till Norge, finns så jävla sjuka människor i världen! Känns rätt läskigt att detta händer i Norge, det är ju trotts allt vårat grannland som inte alls är långt härifrån. Jag ska faktiskt till Oslo på måndag, i 45 minuter innan vi åker vidare till Gran Canaria. Känns som om säkerheter kommer var skyhög!
Foton av Emma

Nu är jag tillbaka på bloggen!:)

Trevlig helg!!:)

Datum: 2011-07-23 Tid: 23:49:18
Blogg: http://fotonavemma.blogg.se/

cätttie

snygga tjejor! iiiiiiiiiiiiiiiiiiih snart åker vi

Datum: 2011-07-24 Tid: 20:58:52
Blogg: http://emmycatharina.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: