Födelsedagskalas!

       2011-03-06 / 22:38:46


Världens sötaste lilla kusin Lucas! (Och ja, vårt golv är fult vi ska snart byta det hehe!)

En till supersöt kusin som leker med bilar. Elli blev även nyfiken.


Vill börja med att säga att jag vet att det är riktigt kassa bilder!
Men men.. igår hade jag födelsedagskalas för släkten för imorgon fyller jag 18 år! Fick massa bra grejer. Fick ett en låda med 3 kastruller och en stekpanna från IKEA av mormor o morfar precis som jag önskat mig. Fick även presentkort på IKEA, presentkort på Kicks, biokort och en marabou choklad som jag sitter och äter på ni hihi.

Min moster, Jessica o T-B stannade kvar för melodifestivalmys på kvällen med varma mackor o ännu mer fika. Är det bara jag som tycker att Loreen är bra!? Aja, the moniker gick i alla fall vidare!

Nu ska jag fortsätta plugga lite sen ska jag kika film och vänta på att jag fyller 18!
johanna

vilken jättefin hund:)

Datum: 2011-03-07 Tid: 05:20:23
Blogg: http://johannatatar.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: