Pa Cypern!

       2011-06-01 / 18:12:22

Sitter inne pa hotellet i harliga Cypern! Kollar jag ut ser jag havet utanfor... underbart! Man glommer allt har hemma nar man ar borta och det ar sa nice... Har inga problem med att skriva utan dom sista 3 bokstaverna i alfabetet, har ju sa pa min mobil och brukar raka skriva sa hemma heheh... Nu har jag bara 5 min kvar pa datatiden men allt ar super, fint vader , jatte fin stad med massa restauranger, tivoli, super market och det ar superfint alltihop! Imorn sa ska vi aka till ett vatten land, ska bli super kul! Ska aka san dar fallskarm efter bat ocksa! HARE GOTT!
emeliesvensson

var med och tävla på min blogg om dagens blogg!

Lycka till :)

Datum: 2011-06-05 Tid: 16:22:20
Blogg: http://emelieeswensson.blogg.se/

daisy

Tack så jättemycket!! Åh vad kul att du tycker det :D



Fy vad avundsjuk jag är, du verkar ha det superbra på Cypern!

Datum: 2011-06-06 Tid: 22:49:19
Blogg: http://daisykewk.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: