Cancer

       2011-08-20 / 22:45:33

Finns det något jag hatar så är det cancer. Det dödar inte bara människor utan gör också att människor får lida. Räcker det inte med att man ska dö? Det jag hörde idag var verkligen hemskt. Jag har alltid velat att min morfar ska få se mig ta studenten och bli mina barns gammelmorfar. Idag pratade vi om skolan och om utbildning och han sa till mig att det är synd att han inte kommer att får se hur det kommer gå för mig. Det var hemskt att höra, att han verkligen ville vara med längre och se det. Men inte kommer att få göra det. Jag har aldrig sett en människa vara så svag. Han låg i sin säng hela tiden förutom när vi åt. När vi skulle gå höll du mig i handen o låg i din säng.

Du är verkligen världens bästa morfar! Du vill att vi ska ha en bra utbildning, du bryr dig om våra sporter o gick på fotbollsmatcher, ger oss pengar när vi träffas o bar mig alltid till sängen när jag somnade i soffan när jag sov över hos er när jag var liten. Elli blir aldrig så glad som när du kommer o hälsar på. Du blir alltid så glad när man kommer och hälsar på.

Morfar har vart jävligt stark o överlevt diabetes, hjärtattack, levercancer, bröstcancer och flera andra cancer o tydligen en som nästan alla dör av men inte han, så han har fått 6 extra år kan man säga. Jag önskar allt bara kunde lämna honom han har fått lida så jävla mycket.

Jag älskar dig, morfar.
Linnea

Livet är fan allt annat än orättvist, men jag tror mirakel kan ske. Och jag älskar dig!

Datum: 2011-08-21 Tid: 11:04:31
Blogg: http://linnealundiin.blogg.se/

josse

vännen ♥

Datum: 2011-08-21 Tid: 12:49:18
Blogg: http://jhjelte.blogg.se/

sofia

lillhjärtat !

Datum: 2011-08-27 Tid: 00:50:50
Blogg: http://slindqvist.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: