Natt bloggning!

       2011-05-21 / 00:25:03

Känns som om jag aldrig har tid att blogga! Men snart såååå. Idag hade vi nationella i matte C! Vet inte hur det gick... men tror att det kan ha gått rätt bra faktiskt! Just nu gillar jag livet gälet mycket. Efter skolan idag gled jag runt med Linnea i "hennes" bil, känns så jävla stört!!! Vi hämtade hunden min hos mormor o morfar och åkte sedan hem till henne där vi solade o käkade kladdkaka m grädde, jordgubbar och ananas. Så jävla gott!! Senare gled vi vidare i bilen till Köpis där vi shoppade lite granna. Jag köpte ett linne + en blus för 175 kr så¨det var helt ok! Sen gick vi till IKEA och käkade mitt älskade korv m bröd! Det är seriöst min favoriträtt. Nä nu ljög jag. Senare har jag spelat basket hela kvällen med Tobbe och Oskar. Haha det är sjukt hur jag ägde ut dom! Och jag skojar inte.. Tobbe ba " asså det måste vara nå tecken" "Ser ni inte? Nåt är fel" "Det är Gud som gör det här Erika". Haha ja ni hör ju.

Nu ska jag läsa lite i min bok innan jag somnar. Svinalängorna läser jag. Vi ska ha bokprat snart i skolan. Men jag gillar att läsa, dock inte stressläsa vilket jag alltid för göra när det gäller skolan! Imorn får vi även finbesök i form av Upplands Väsby borna. Askalas!! Vi ska grilla och ha det niiiice. HÖRS IMORN HÖRRI!










Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: