Frihet

       2011-05-12 / 22:31:41

Idag fick jag en sån himla frihetskänsla! Det började med att jag pappa o Tobbe var ute och spelade basket och sen bestämde jag mig för att gå in. Då bad mamma mig att gå ut med Elli våran hund så jag gjorde det. Så jag tog henne och så sprang vi över alla gräsmattor ner till ån och det var så jävla härlig! Går inte att beskriva. Kände mig skitbarnslig men ändå brydde jag mig inte ett skit! Sen när vi kom ner till ån så stog jag bara och kolla ut på vattnet och tänkte varför går jag aldrig ner hit för? Det är ju skitmysigt att ha en stor å 100 meter bort. Ska verkligen börja gå ner dit oftare. Det var verkligen så himla vackert alltihopa. (Fan va töntig jag låter!!) Efter ett tag kom även pappa efter så jag släppte Elli och hon sprang som en tok runt runt och var så jävla glad så då blev jag ännu gladare. Jag kände mig så jävla lycklig. Mitt liv är så jävla bra egentligen. Det är verkligen det. Jag har ett hem, en familj som jag älskar, bra betyg, hund, allt jag kan önska mig att få i prylväg. Jag ska vara så jävla glad att jag kan vara ute och spela basket med min pappa och bror egentligen. Det är inte alla tjejer som får det. Det är så himla dåligt också, varför skulle inte tjejer få sporta. Kan berätta att jag ägde ut pappa och Tobbe. Jag älskar Sverige så himla mycket. Mådde verkligen toppen idag. Har prov i alla ämnen just nu men vad fan gör det? Har ju min utbildning iaf. Mådde skitbra ändå jag. Vi ska vara glada att vi får gå i skolan. O ja, jag är fruktansvärt skoltrött och har lite svårt att tänka så, men det är sanningen!

Nu har jag babblat på tillräckligt. Nattinatt

Linnea

NU BLEV JA GLAD NÄR JA LÄSTE DEDÄR. JAG ÄSLAR DIG MIN KÄRA VÄN!

Datum: 2011-05-12 Tid: 23:19:00
Blogg: http://linnealundiin.blogg.se/

Caroline

Just nu hittar du en liten bloppis i min blogg.

Datum: 2011-05-13 Tid: 14:46:10
Blogg: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: