Igår + idag

       2011-01-06 / 19:46:09

Igår:
Hela familjen käkade på lilla saigon, hur gott som helst, verkligen! Gjorde sedan några ärenden på stan.
På kvällen kom Erika och vi spelade fifa 11! Jag älskar verkligen det spelet. Jag vann alla gångerna. Vi kollade också på älskade Tsatsiki. Så sjukt underbara filmer.

Idag:
Idag tog jag äntligen en låååång sovmorgon. Sjukt skönt. Gick väl upp vid kvart i 2 och då satt Catta på bussen mot mig. Så fem minuter senare var hon här. Catta har pluggat lite till sitt fysikprov som hon har imorgon (fyfan!!!) och jag har läst jättegamla brev! Garvade lite åt vissa, hehe!

Vi har också kollat på en massa utomlandsresor! Shit vad underbart. Jag tror vi (min familj) ska åka någonstans runt första juni. Hoppas hoppas hoppas!!! Jag hoppas på Cypern.


Cattis älskar att plugga på jullovet!

Just nu sitter jag och lyssnar på Erik Hassle. Det var Linnea som fick mig att lyssna och det svänger ju katten! Fast snart ska jag gå upp och kolla på tv med min älskade mammis. Ska även tjata lite på henne att hon ska beställa en resa! :)
catta

asså hahahah din fuling, var du verkligen tvungen att ta den absolut fulaste? HAHA

Datum: 2011-01-06 Tid: 20:40:23
Blogg: http://emmycatharina.blogg.se/

Linnea

JAG BLIR SÅ STOLT!

Datum: 2011-01-06 Tid: 20:48:14
Blogg: http://linnealundiin.blogg.se/

PHOTOLENS » photo&style

Svar: Hihi, okej :)

Datum: 2011-01-07 Tid: 16:40:28
Blogg: http://photolens.blogg.se/

Anonym

Aa hehe

Datum: 2011-01-08 Tid: 16:52:45



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: