GRATTIS VÄRDLENS BÄSTA!

       2011-01-18 / 22:09:54

Idag fyller kanske världens bästa människa 18 år, fattar ni 18 jävla år!! Det är kanske hur stort som helst. Har varit å firat stortjejen idag och hoppas hon blev glad av min present, tyckte den var ganska fin faktiskt :) Hon fick även ett brev av mig, som endast hon får läsa, ingen annan!
Fika bjöd hon på också minsann, jävligt mycket faktiskt! Gott som fan. Jag hoppas du fick en underbar födelsedag, jag försökte göra den bra för dig i alla fall!


Jag är så jävla glad att jag har dig, jag vet inte vem jag skulle vara idag om jag inte träffat dig. Det var väl i högstadiet vi började umgås. Åh under dessa år har jag hunnit skaffa så underbara minnet med dig. Det är dig jag upplever dom bästa minnerna med och det är med dig jag upplever dom "tråkiga" minnerna med. Med tråkiga menar jag när man bara är hemma o inte gör någonting, men tråkig är verkligen inte rätt ord, för mig dig har man inte en tråkig stund, med dig kan jag prata i flera timmar utan att bli utråkad. Det är med dig som det känns så tråkigt att lämna även om vi vart med varandra i timmar, känns som om vi fortfarande har saker att prata om. Vi kan prata om samma sak i flera timmar bara för att det är så kul att prata om just det då. Har inte snackat skit med någon så mycket som dig. Att snacka skit är nog vårat fritidsintresse, för det är ju så jävla kul! I alla fall med dig.  


Som jag sa så är det ju med dig jag har dom bästa minnerna. Linnea... vi har vart i fucking AFRIKA tillsammans!!!! Så jävla coolt. Det var så jävla häääärligt. Så himla underbart att få uppleva Tunisien med dig. Åka genom deras byar, rida kamel, bli taffsad på, få ont i magen, äta all konstig mat, vara bättre på engelska en tunisierna, ååååh när jag tänker tillbaka börjar jag nästan gråta. Längtar sjukt mycket tillbaka. Det var en resa och upplevelse jag kommer komma ihåg hela livet. Jag saknar till och med discot, otroligt nog, för det var det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Hahahha, men nu är det sjukt kul när man tänker tillbaka. Drog ju till med fetaste dissen mot den där stackars killen också... Volleyball, volleyball!
Har även följt med till Skara med dig och jag har ju självklart haft massa andra underbara dagar med dig. Bara dagarna på min balkong i somras var hur sköna som helst.


Linnea, med dig kan jag verkligen vara mig själv. Jag kan vara hur töntig och hur seriös som helst med dig. Vilket verkligen är otroligt skönt. Vi kan fjanta runt som 7-åringar och även vara hur allvarliga som helst. Det tycker jag är jävligt viktigt. Åh du är så himla underbar tjejen!!!!



Linnea det är du som fått mig att leva mitt liv. Du har fått mig att göra så mycket sjuka grejer! Hahah. Sånna dumma saker man göra under tonåren. Vill tyvärr inte skriva ut vad eftersom familjen min läser min blogg ibland... Men i alla fall, jag är så glad att du fått mig att göra alla dessa saker. Även om man ångrar vissa saker en stund efter har jag inte ångrat någonting nu när man tänker tillbaka. Jag ångrar hellre någonting jag har gjort en någonting jag inte gjorde. Jag menar, vem vill leva tonåren som en jävla nunna?
Nej jag så glad över att fått uppleva dessa tokigheter med dig, ångrar ingenting!




Nu vill jag bara avsluta med ett stort jävla GRATTIS! Jag älskar dig mer än du tror. Du har verkligen gjort mig till den jag är idag. Och jag är så jävla tacksam för det. Utan dig skulle jag vara en tråkig blyg tjej. O ja, jag vet att jag fortfarande är blyg, men inte alls lika mycket som förut.

Grattis grattis grattis på din dag min vän. Och snart så... är jag lika gammal som du, och då ska vi fortsätta att leva livet. Kanske blir det ännu bättre? ;) Undra vad vi kommer hitta på då...

Jag älskar dig
// Erika Edorsson
Linnea

Jag gråter. På riktigt. Jag finner inte ord!

Du är så fruktansvärt jävla underbar, fin, bra, bäst, you name it!

Som sagt, jag finner inte ord. Jag är för rörd! Men jag hoppas du tar åt dig av innebörden när ja säger att jag älskar dig, att du förgyller mitt liv så fruktansvärt och att jag är otroligt tacksam över att ha dig! Jag är tacksam för de minnen vi har, och ser fram emot de minnen vi kommer skapa! Du gör mig till den jag är, jag vet itne vad jag skulle göra utan dig. Du är så fruktansvärt bra!

TACK, JAG ÄLSKAR DIG!

Datum: 2011-01-18 Tid: 22:53:15
Blogg: http://linnealundiin.blogg.se/

J A R I N A » a photo diary!

Hej! Tänkte bara säga att jag fixat en ny blogg, jag hade tidigare photolens, så du vet! :)

Datum: 2011-01-19 Tid: 09:39:48
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/

Filmster

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En ny filmblogg med massor av bra filmtips! Om det är något du saknar på bloggen får du gärna skicka en kommentar!



Om du gillar Filmster.se så kan det vara bra att veta att det väldigt lätt går att följa bloggen via antingen Facebook eller Bloglovin'!



Ha en bra dag! :)

Datum: 2011-01-19 Tid: 10:22:21
Blogg: http://www.filmster.se

tina

fin blogg :d

kolla gärna in min med hihi

Datum: 2011-01-19 Tid: 10:30:39
Blogg: http://tinisen.blogg.se/

J A R I N A » a photo diary!

Svar: Ska kolla! :)

Datum: 2011-01-20 Tid: 15:54:35
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: