fredag + lördag

       2011-01-09 / 20:50:39




Har haft två underbara dagar tillsammans med Jessica!
Började med att jag hämtade henne på stationen i fredags och då fick hon följa med mig när jag klippte mig. Sen gick vi till stan och köpte godis till kvällen, vi gick även till mcdonals o köpte cheeseburgare och glass. Riktigt tjockt och gott!

På kvällen blev det tacos, godis o läsk, o vi hade laddade hem alla avsnitt av "livet enligt Rosa". Kommer ni ihåååg det programmet? Jag tyckte det var så fruktansvärt bra. O vem var inte kär i Ville? Vi kollade även på "Rosa the movie".

På lördagen sov vi riktigt länge, kollade lite mer på Rosa, gick en prommenad o så. Sen skjutsade mamma mig o Jessica till stationen o sen även hem hennes gamla kompis Helena som är på besök från Malmö till hennes föräldrar. När vi ändå var i Sörby-trakterna så tog vi en tripp hem till Catta o Ingela. Men Catta var ju inte hemma såklart.
Hade i alla fall två toppendagar!


Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: