Dag 2 - Min första kärlek

       2011-01-05 / 00:54:45

Min första kärlek hette Jesper och det var under låg- och mellanstadiet. Vi var tillsammans under långa perioder mellan 6års och femma ungefär. Jag var i närheten av han nästan hela dagarna, först i skolan eftersom vi gick i samma klass, och sen efter skolan eftersom han var tvillingbror till min bästa kompis. Kan ju inte säga att detta var speciellt seriöst, men jag kommer ihåg att jag verkligen gillade honom! Det var inte bara så att jag var tillsammans med honom bara för att, utan jag gillade verkligen honom.

Vi var även "bästa kakkompisar" som vi kallade det. Det var för att vi snodde kakor ur deras skafferi. Erika hans tvillingsyster var väl lite fegare så det var vi som tog flest! Hahahha.
Jessica

Varsågod :)

Datum: 2011-01-05 Tid: 01:15:24
Blogg: http://yessicaas.blogg.se/

Erika Edorsson

jävla offer..../ lundahl

Datum: 2011-01-05 Tid: 21:38:55
Blogg: http://erikaedorsson.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: