Sunday

       2011-02-13 / 22:34:48



Har verkligen varit deppig på sistone, har inte orkat göra någonting typ. Det här vädret är så tråkig. Visst det har varit soligt på sistone o rätt fint... men jag vill ha vår nu!!! Det är sjukt hur lång vinter det är i Sverige.

Igår var det dop för lillkussen Lucas. Några "snygga" mellannamn fick dom till det med också. Dopet var väl fint o så men det känns så överdrivet på nåt sätt, när man inte tror på sånt där.

Idag har jag kännt mig riktigt vuxen faktiskt! Var på IKEA med mamma ett bra tag och tittade ut massa saker till min födelsedag som jag behöver när jag flyttar hemmifrån. Hitta massa fina och bra saker faktiskt. Tyckte det var superkul att kolla på sånt även om det var "tråkiga" saker så som kastruller o tallrikar. Hittade jättefina tallrikar som jag vill ha!
Sen senare på eftermiddagen/kvällen har jag lagat trerätters middag här hemma. Vi kör lite "Halv åtta hos mig" här hemma och idag var det då min tur. Höll till flera timmar i köket! Men gott blev det tycker jag. Till förrätt gjorde jag räktoast, till varmrätt kyckling fylld med ost o skinka med klyftpotatis och vitlökssås och till efterrätt citronkladdkaka med grädde!

Nu ska jag försöka läsa 100 sidor i min 400-sidors bok. Har prat på onsdag och jag är på sida 200. Jippie.
BEAUTY SECRETS Matrix-tävling!

Oj, du har verkligen varit vuxen, Ikea och matlagning!:D

Hoppas du har en supertrevlig måndag sötnos!<3

Datum: 2011-02-14 Tid: 13:16:31
Blogg: http://beautyandsecrets.blogg.se/

suay

ja, det är det ju.

Idag hemma från Alta, jätteskönt. :O

Datum: 2011-02-14 Tid: 19:14:40
Blogg: http://suay.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: