Julafton

       2010-12-26 / 01:05:20


Elli vaktar julklapparna. Hon blir helt tokig av paket och vill vara med och öppna allihopa! Ibland händer det att hon öppnar dom i smyg också....


I julkulan kan ni se mitt kamerastativ som jag fick i julklapp! Ja mig kan ni ju inte heller missa...




Ja nu är julafton över, igen. Men jag kände nästan aldrig att det var julafton! Tråkigt nog så växer man väl ifrån det, lite grann iallafall. Fast julen kommer alltid att vara den mysigaste tiden på året, enligt mig! Tänkte att jag kunde visa några julklappar jag fick imorgon, för jag har inte haft tid att knäppa kort på dom, fast kamerastativet kan ni ju som sagt se i julkulan på bilden.

Juldagen, är ju också över nu faktiskt. Juldagen är ju nästan lika mysig som julafton. Man sitter i tv-soffan nästan hela dagen och äter massa julgodis från gårdagen och kollar på alla filmer som går på tv. Supermys! Så ser i alla fall mina juldagar ut. Egentligen skulle vi åkt till mormor och morfar för att äta också, men mamma har blivit så förkyld och morfar har så dåligt immunförsvar så det funkade inte.

Hoppas att alla fick en bra julafton! :)
PHOTOLENS » photo&style

SVAR: Ja, två hela timmar! Men vi brukar alltid öppna turvis så man ser vad andra får & nu var vi ca 10 stycken, så två timmar är kanske inte så mycket då :)

Datum: 2010-12-26 Tid: 10:54:57
Blogg: http://photolens.blogg.se/

ella

va fin blogg :)

Datum: 2010-12-28 Tid: 00:59:55
Blogg: http://saganomella.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: