Dålig uppdatering

       2010-12-10 / 17:31:34

Har inte uppdaterat någonting alls på sistone. Jag har prov nästan varje dag fram till jullovet, så det är därför. Jag har absolut ingen tid över till någonting. Men från den 21 december ska jag bli asbra på att blogga! Jag lovar det.

Idag så hade vi körkortsterori för sista gången med våran grymma lärare Stefan! Kommer sakna det jag... Kommer sakna att ha lektion med Erika två gånger i veckan också (konstigt nog).  Stefan bjöd oss på julmust och pepparkakor och fordonsprovet vi gjorde var superlätt, så det var skönt!

Ikväll ska jag se idolfinalen tillsammas med Josse, Sofia och Erika. Kommer nog bli supermys!

erika

kommer sakna dig körkortsteorin och allt jag med..

Datum: 2010-12-11 Tid: 10:46:22
Blogg: http://erikakatarinalundahl.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: