Dag 1 - Presentation av mig själv

       2010-12-30 / 19:48:59

Kan väl börja med att berätta att jag heter Erika Edorsson, vilket man nog fattar pga bloggnamnet.
Jag bor i Gävle, i ett radhus tillsammas med min mamma, pappa, brorsa och hund. Tänker inte berätta så mycket om dom än, det kommer i ett annat inlägg. Jag har i alla fall bott i samma hus i hela mitt liv, i 17 år. Jag gillar Gävle, men kommer nog flytta härfrån när jag blir äldre, ett tag i alla fall.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, teknikprogrammet med inriktning samhällsbyggnad. Det är en ganska jobbig linje, mycket plugga alltså. Ibland blir jag så trött på allt plugg att jag inte kan fatta varför jag valde den linjen. Men sen är det ju det här med att jag inte har någon aning om vad jag vill bli när jag blir stor, därför valde jag en studieinriktad linje.
Jag har aldrig vetat vad jag vill bli när jag bli stor, har liksom inte haft något drömyrke sådär. Efter skolan vet jag att jag vill åka till USA ett år i alla fall, vore så sjukt coolt! Har alltid velat veta hur det är att bo där, och det är ett sånt där land man bara måste ha varit till. Sen vore det även askul att bli bättre på engelska!

På min fritid gör jag inte mycket... haha. Är ju med mina vänner såklart! Men har inga fritidsintressen direkt. Jag slutade att spela fotboll för ett år sen (oj är det så länge sen!!! :o). Jag spelade fotboll i ca 10 år och jag älskade det! Alla cuper, läger, matcher och träningar med 93laget, det var så underbart.
Nu tränar jag nästan ingenting... spelar tennis med min pappa o brorsa nån gång i veckan. Men till 2011 ska jag skaffa friskis kort och det blir det andra bullar. Saknar faktiskt att träna, man mår så bra då.
Att fotografera är ett intresse jag fått dom senaste åren. Jag fotar med min Nikon D5000. I julklapp fick jag ett stativ så nu kommer det bli ännu roligare att fota!

Vet inte om det finns något mer att berätta. Kan berätta lite randomgrejer: Jag hatar dom flesta grönsaker. Jag tycker om konstiga grönsaker som brockoli och sånt ni tycker är äckligt men inte gurka och tomat tex. Jag har jättelätt för att bli svartsjuk. Jag hatar att flyga. Jag är bortskämd. Jag har haft en hamster. Jag har inget mellannamn.

Nu kanske ni känner mig lite bättre än innan! ;)

catta

what? gillar du inte grönsaker? ;Ooooooooo

Datum: 2010-12-30 Tid: 22:24:38
Blogg: http://emmycatharina.blogg.se/

Linnea

Ja gud va ja känner dig nu, fan va bra att du skrev dedär!



Datum: 2010-12-31 Tid: 00:13:32
Blogg: http://linnealundiin.blogg.se/

PHOTOLENS » photo&style

SVAR: Det låter som en kul nyårsafton!



Gott nytt år! ♥

Datum: 2010-12-31 Tid: 10:02:54
Blogg: http://photolens.blogg.se/

PHOTOLENS » photo&style

SVAR: Tack sötan! :)

Datum: 2010-12-31 Tid: 15:33:18
Blogg: http://photolens.blogg.se/



Namn:
VIP?

E-mail (publiceras ej):

Hemsida: